Kundsupport
Vid problem med befintliga bredbandstjänster behöver du ringa din tjänsteleverantör.
Kontaktuppgifter finns här (Länk öppnas på Pingdays gemigfiber webbplats).
Se Bredbandshandboken – kortfilmer som enkelt förklarar Öppet Stadsnät, hur det fungerar med hemmanätverk, tjänster och kablar och hjälper dig med felsökning. (Länk öppnas i nytt fönster)
Pingdays bot Daysie nedan hjälper dig med övriga frågor och svar och guidar dig rätt om du behöver komma i kontakt.
Har du fått ett brev hemskickat gällande uppgradering av din befintliga utrustning? Klicka här för mer information.
Har du fått ett brev hemskickat om erbjudande gällande anslutning till stadsnätet? Klicka här för mer information. Sök på din adress för att komma vidare.
Avbrottsinformation
Pågående störningar
Vissa kunder kan just nu uppleva problem med sin IPTV. Problemet leder till att IPTV inte startar eller att vissa kanaler inte fungerar. Vi jobbar på ett lösning men upplevs problem, vänligen gör en felanmälan till era tjänsteleverantör för vidare åtgärd.
Planerade arbeten
Inga planerade arbeten

