Avbrott
Avbrottsinformation
Vid problem med dina tjänster och ingen information finns publicerad nedan från Pingday, titta på Öresundskrafts sida om det är något strömavbrott som orsakar problemet. Följ denna länk: Avbrottsinformation – Öresundskraft
Även om du inte har strömavbrott hemma kan det vara strömavbrott i den nod eller site du tillhör, vilket kan leda till att du har ström hemma men inga fibertjänster fungerar.
Prova också att göra din CPE, Pingdays utrustning, strömlös 1–2 minuter genom att dra ut strömsladden, så den startar om. Det kan också avhjälpa problem.
Kvarstår dina problem ber vi dig kontakta den tjänsteleverantör du har dina tjänster hos för att göra en felanmälan. Följ denna länk för kontaktinformation: Pingday Stadsnät : Kontaktinformation
Pingday kan inte ta emot någon felanmälan direkt från dig som slutkund utan du behöver göra din felanmälan till din tjänsteleverantör.
Pågående störningar
Planerade arbeten